Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2021 13:34 - Талиатели със сос Карбонара
Автор: mariyastanimirova Категория: Рецепти   
Прочетен: 1302 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кой обича италианската кухня? Днес ще ви покажа как приготвих талиатели със сос карбонара. Аз обожавам вскякаъв вид паста и според мен комбинацията е чудесна!

Необходими продукти за пастата:

- 100 гр. талиатели
- 2 с.л. олио
- 1/2 ч.л. сол 

- Бекон
- Гъби
- Зехтин

Необходими продукти за соса:

- 125 мл. течна сметана
- 1 жълтък
- 15 мл. зехтин
- 1/2 ч.л. сол
- 1/2 ч.л. черен пипер

Начин на приготвяне:

В тенджера с вода сложете талиателите, олиото и солта , и ги сварете за 12-15 минути. 

Разбийте сметаната, жълтъка и зехтина за соса с миксер, за да се смесят добре и сложете сместа на котлона да се сгъсти. Накрая овкусете със солта и черния пипер. 

Запържете малко бекон и гъби със зехтин. 

Залейте талиателите със соса. Отгоре сложете гъбите и бекона. Поръсете с пармезан и щипка розмарин. 

Добър апетит!

*** Ако имате въпроси, може да ги зададете отдолу в коментари или да се свържете с мен в моя instagram профил - mariya.stanimirova, ако нямате регистрация тук.

*** Ще се радвам да пробвате тази рецепта и да споделите вашето мнение. Ако желаете, може също да изпратите снимки, а аз ще ги споделя, ако вие желаете.

*** Може да ме последвате в Instagram - mariya.stanimirova ( https://www.instagram.com/mariya.stanimirova/?hl=en ), където може да намерите и други от моите вкусотийки! )image





Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mariyastanimirova
Категория: Рецепти
Прочетен: 57834
Постинги: 28
Коментари: 53
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031