Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2020 10:42 - Безглутенова веган торта по рецепта на Шеф Силвена Роу
Автор: mariyastanimirova Категория: Рецепти   
Прочетен: 1869 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Шеф Силвена Роу е истински професионалист! Тя е една от най-известните жени готвачи в света. Дава прекрасни съвети, отделя време за феновете си и готви феноменално! Харесах я още от първия епизод на ""Мастър Шеф"" и следя с удоволствие всяка нейна публикация. 

По нейната рецепта, аз направих безглутеновата веган торта, която тя показа на един мастър клас в ""Мастър Шеф."" Според мен, тази торта е точно в нейн стил и нямах търпение да купя продуктите и да я направя. 

Изключително много харесах тортата, защото беше много по-различна от останалите - без яйца, без захар, без брашно, сметана и т.н. Вкусът беше неповторим; мога да ям тази торта сутрин, обед и вечер. 

Необходимите продукти за тортата и начин на приготвяне може да видите тук: https://masterchef.btv.bg/article/news/mastarklas-s-chef-silvena-rou-bezglutenova-vegan-torta.html 

Добър апетит!





image




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Е, браво!
19.06.2020 13:32
На външен вид е като нейната!
Сугурна съм, че и вкусът е същия. Може и по-добър да е даже:).
Продължавай и успех!!!
цитирай
2. mariyastanimirova - Благодаря ви, katan!
19.06.2020 13:44
Според мен тортата се получи чудесно и ми хареса много на вкус. Много бих се радвала да имам възможността да опитам и тази на шеф Роу...все пак тя е професионалист!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariyastanimirova
Категория: Рецепти
Прочетен: 58591
Постинги: 28
Коментари: 53
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930