Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2020 10:53 - Банички с готови кори
Автор: mariyastanimirova Категория: Рецепти   
Прочетен: 2037 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Добро утро! За баница с точени кори определено ви трябва повече време, но когато искаме нещо едновременно бързо, лесно и вкусно - едно от решенията е банички с готови кори. Правя ги много често за закуска и моето семейство ги обожава. Разбира се, има голяма разлика между баница с точени кори и баница с готови кори; не само времето, което отнемат, но и вкусът е различен!

Необходими продукти за 1 баничка:

- 2 готови кори за баница
- 1 1/2 ч.л. масло
- Бяло саламурено сирене 

Начин на приготвяне:

Върху корите за баница слагате 1 ч.л. масло на различни места, натрошавате сиренето и правите баничката.

Другата 1/2 ч.л. масло я слагате в тигана и печете баничките на тиган. Важно е тиганът да не залепва и да приготвяте баничките на слаб до среден огън. 

*** Опитвала съм най-различни банички - със сирене, със сирене и кашкавал, с шунка, с ориз и спанак, но баничките със сирене са ми останали любими! Ще се радвам да ми споделите дали обичате банички и с какво.

Добър апетит!

*** Ако имате въпроси, може да ги зададете отдолу в коментари или да се свържете с мен в моя instagram профил - mariya.stanimirova, ако нямате регистрация тук.


*** Ще се радвам да пробвате тази рецепта и да споделите вашето мнение. Ако желаете, може също да изпратите снимки, а аз ще ги споделя, ако вие желаете.

*** Може да ме последвате в Instagram - mariya.stanimirova ( https://www.instagram.com/mariya.stanimirova/?hl=en ), където може да намерите и други от моите вкусотийки! )imageimageimage



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. katan - Еха!
17.06.2020 16:56
Изглеждат апетитно:).
Лесни са и ще пробвам да ги направя.
За пръв път на тиган!
Благодаря за идеята!
Браво на теб, Мими!
цитирай
2. mariyastanimirova - Благодаря, katan!
17.06.2020 17:21
Радвам се, че ще ги пробвате! За мен това е много важно! Лесни, хрупкави, бързи за приготвяне и вкусни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariyastanimirova
Категория: Рецепти
Прочетен: 58772
Постинги: 28
Коментари: 53
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930